Det händer inte mycket

Jag går runt här hemma i mina myskläder och bara har semester. Vi har varit och badat både måndag och tisdag så nu har jag fått lite färg, det hör semestern till tycker jag.

Idag ska vi titta på ett hus, men det är nog lite stort. Vad ska vi med 232 kvm och 8 dörrar till??
Det finns ett annat hus ett radhus som vi ska titta på den 20 augusti, lite mindre och mer centralt :)

Skinn kjolen har jag inte hittat, fanns inte i Norrköping och inte i Linköping....

Imorgon åker vi till Göteborg - jag har varit duktig den här månden och inte shoppat så mycket, jag har sparat mig :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul med nytt boende!! Och duktig du vart spm sparar. Jag försöker också spara Hehe Kram

2007-08-08 @ 09:27:24
URL: http://ce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0