Marc Jacobs t-shirt säljes

Jag köpte en t-shirt i stl M från Käthe, men det råkade vara en S och inte M så därför köpte jag mig en till från Tradera. Den var märkt M men som en S i storleken, jag behöll den jag köpt från Käthe.
Mailade sen säljare från Tradera att jag inte ville ha den som hon hade skickat - inga mått stämde med vad hon skrivit i annonsen. Hon mailade tillbaka att det var tråkigt att det inte stämde men att hon hade köpt en resa och därför inte kunde betala tillbaka mig direkt, vi skulle höras av vid den 25 juli. Jag har mailat flera gånger men inte fått något svar, inte roligt...

Nu säljer jag i alla fall den som är märkt M men är som en S på Tradera!
SÅLD!

Klicka för att visa Megabild! Marc Jacobs Paris t-shirt stl S

Kommentarer
Postat av: Jess

tack =) Jadå, var inte orolig. klrt att jag uppdaterar =)

2007-08-03 @ 20:43:45
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Miah

Vad ruskigt irriterande! Håller på att sälja saker på tradera just nu. Det är nästan som ett heltidsjobb ;) Och är man inte seriös ska man inte hålla på.

2007-08-07 @ 09:37:15
URL: http://miah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0