Hår panik!

Mitt hår är tunt och blir lockigt och frizzigt vid minsta lilla fukt - jag hatar det, mitt måste sen flera år är min plattång!! Nästa vecka ska jag till min frisör som ska sätta i några extensions för att få det lite tjockare. Men jag behöver nya styling produkter, efter ett tag tycker jag att alla tappar effekten. Jag beställde dessa från Eleven, utvärdering kommer senare.

Lee Stafford Poker Straight Flat Iron Protection Shine Mist - 79kr
- Om du använder plattång för att få ditt hår rakare är det här produkten för dig. Resultatet är ett rakt och skinande hår som ser underbart ut!
Lee Stafford Poker Straight Flat Iron Protection Shine Mist

Lee Stafford Poker Straight Dehumidifier - 79kr
- Hjälper ditt vackra hår att hållas spikrakt när luftfuktigheten vill krulla, locka och göra det flygigt. Poker Straight Dehumidifier är det perfekta vapnet mot oönskad krusighet
Lee Stafford Poker Straight Dehumidifier

Ga.ma CP1 Ceramic Electronic Plattång - 975kr
- Plattången jag använder är den här - min är nu 4år och fungerar fortfarande perfekt
GA.MA CP1 Ceramic Electronic Plattång
Bilder lånade från Eleven

Kommentarer
Postat av: B

Den där platt tången finns på Baresso.se för 595kr!

2007-07-28 @ 23:13:09
Postat av: emmy

Funderar på att beställa de där antifrizz produkterna, fungerar dom? Dålig stil av tjallamalla att väskan var lila.. / Emmy

2007-12-20 @ 20:20:29
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0