Shopping

Idag blev det en shopping tur till Stockholm - kände att jag var lite trött på affärerna i den här stan.

Tyvärr har jag ju ingen kamera den sålde vi igår, den nya - Canon Ixus 75 ska vi få nästa helg...

Så det får bli en liten beskrivning av vad jag köpte istället.
¤ En lejongul t-shirt klänning i rakmodell från H&M Trend - ett fynd för bara 198kr
¤ En grön top från MQ - var först lite tveksam men jag behåller den, 249kr
¤ 2 t-shirts från Monki - en grå/beige och en vit/svart, båda med tryck, 100kr/st
¤ Acne Tube Lena!! - JA jag köpte dem igen, en stl mindre än vad jag beställde och vad bra de satt då =) 1399kr

Jag gjorde några missar också som ska lämnas tillbaka...
¤ Silvriga leggings från H&M - anade att jag inte skulle passa i dem men köpte iaf - Ett stort NOT
¤ Svart klänning från MQ - orkade inte prova men den är inte min modell

Sen missade jag en kjol som jag gärna hade köpt - En kort svart från MQ med hög midja och i ett lite prassligt tyg fanns bara kvar i stl 42 och det går inte!

Så nu har jag två Acne i färgen Lena - Hade det inte varit för att C hatar Tube modellen hade jag skickat tillbaka Hex, men han tyckte jag skulle ha ett par vanliga jeans också...

 
Tube                  Hex


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Vart i sthlm ligger monki?? ha de bra!

2007-06-16 @ 19:37:11
Postat av: Camilla

Natalie: Götgatan 19 - På söder

2007-06-17 @ 08:22:30
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: Akinnah

Åh vad roligt att åka till Stockholm, bara så där! :) Kul att det blev lite shopping. Jag lyckas sällan när jag ska eller får...

2007-06-19 @ 09:11:26
URL: http://akinnah.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja det blev en spontan tur. Men jag visst vad jag ville kolla på och sen blev det inte så mycket mer. Gillar H&M Trend kläderna och det är så synd att de inte finns i Norrköping

2007-06-19 @ 11:04:59
URL: http://shopalot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0