Chokladokrat

Jag gjorde ett test på Karamellkungen. Jag är en chokladokrat :)

Vad är du?

Såhär såg min godispåse ut, det är choklad som är mest, sen hälften var av skum och gelé.
  

Min personlighet som chokladokrat

Chokladokrat är riktiga finsmakare och kännare av det goda här i livet. Och det berättar de gärna för alla omkring. Chokladokrater vill inte på några villkor uppfattas som vanliga i sin smak. De har örnkoll på vad som är bäst, rätt och finast oavsett om det handlar om inredning eller matlagning. Därför kan chokladokrater ibland uppfattas som lite snobbiga förstå-sig-påare. Men chokladokrater älskar också att dela med sig av allt som de tycker om och kan vara en fantastisk källa till nya upplevelser och kunskaper. Chokladokrater är mycket sociala och måna om sina vänner. De bjuder ofta på fest och tycker om att överraska med presenter.

Det fanns lite roliga bilder också men de gick tyvärr inte att kopiera, men såhär var texten.

Om jag vore ett instrument - Fiol
Om jag vore ett djur - Snigel
Min fritidspersonlighet - Zzz
Om jag vore en grönsak - Gurka
Min huvudpersonlighet - Cykelhjälm
Min yrkespersonlighet - Läkare

Kommentarer
Postat av: Akinnah

Men gud vad roligt! Detta måste jag surfa in och göra direkt! :)

2007-05-05 @ 18:47:44
URL: http://akinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0