Torsdag

Det är så mycket att ta in på mitt nya jobb så jag känner att jag inte hinner med så mycket mer än att jobba. Jag har träffat en massa människor hela veckan, jag är helt urusel på namn så nästa gång jag träffar dem kommer jag säkert inte ihåg vad de heter.

Mitt nya jobb tror jag kommer bli intressantare än mitt förra men mycket tuffare. Det är mycket teknik inblandat och det är jag inte alls utbildad inom och dessutom är det en helt ny bransch för mig. Men bitarna börjar falla på plats med vilka arbetsuppgifter jag ska ha.

Idag har jag fått ett introduktionsuppdrag, jag ska utvärdera en eventuell ny leverantör. Det ska bli spännande och se allt jag behöver tänka på och hur processen ska vara.

På lördag ska jag och en kompis till Stockholm och shoppa, förhoppningsvis stor shoppa :) Någon som har tips på affärer vi inte ska missa?

Kommentarer
Postat av: Fredrica

Självklart kommer det en före och efter bild imorgon kväll :D Håll utkik!

2007-11-22 @ 19:08:54
URL: http://fredriiica.blogg.se
Postat av: Lisa

Haha ja du, jag har nog ärvt (?) det av min pappa, han har spräckt displayen på två digitalkaeror :P

2007-11-23 @ 19:53:55
Postat av: Anette

Ha det skoj på shoppingtrippen imorrn! :)

2007-11-23 @ 23:14:41
URL: http://nettansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0