Gårdagen

Jag var i Stockholm igår med Annica - vi hade en supertrevlig dag. Shoppade en del, åt god sushi i Gallerian. Annica hade aldrig provat men hon tyckte det var gott. Vi pomenerade en hel del också. Hon har en stegräknare på sig (en tävling på jobbet) när dagen var slut hade jag gått ca 13 500 steg (tog samma antal som henne). Tänk vad lätt att avverka 13 500 steg när man bara har roligt ;)

19/4-08
¤ Tröja - Glitzy ¤ Tee - H&M ¤ Jeans - Acne ¤ Skor - Converse
¤ Klocka - Casio ¤ Armband - Cocoo


Den här provade jag - ångrar lite att jag inte köpte den...

 
Den här köpte jag - men vet inte om jag ska behålla den?

Kommentarer
Postat av: Anette

T-shirten du inte köpte var fin :)

2008-04-21 @ 19:37:47
URL: http://nettansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0