Tisdag

Idag har jag avverkat två besök hos personer i sterila rum med vita kläder - Min skräck! Jag var med om en olycka för 5 år sen då jag bröt vänster lårben, tant skada jag vet. Efter det så gillar jag inte alls platser som luktar decinfektionsmedel - Uhhh. Jag vet inte riktigt varför, dåliga minnen troligen, det liksom bara säger NEJ inom hela mig numera. Så lyckas jag boka in både det där cellprovet att tjejer över 25 år ska ta och ett tandläkarbesök på samma dag...

22/4-08
¤ Blus - H&M (Stockholms köp) ¤ Jeans - Acne ¤ Ballerinas ¤ Klocka - Casio
¤ Armband - Cocoo ¤ Katten Wilma bakom draperiet

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja tänkte att de kanske e bäst att byta om hon ska kunna ha det i sommar, till 98/104

2008-04-22 @ 18:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0