Göteborg 10 Augusti

Nu ska vi bara packa ihop våra saker så ska vi åka. Det ösregnar ute lagom tills vi ska åka från Göteborg, vi som haft sån tur med vädret varje dag, regn när vi vaknat och sen vita moln och sol resten av dagarna

På vägen hem ska vi stanna i Gällstad - Jag är på jakt efter ett par låga kilklacks pumps från Vagabonds vår/sommar kollektion 2006. Jag hade ett par som jag slet ut tills de inte gick att använda längre. Gällstad är nog mitt sista hopp att hitta dom :)
Vem vill egentligen köpa "gamla" skor - Finns det fler än jag som nån gång har hittat de där perfekta vardags skorna att ha till jobbet/skolan?

Ha en bra dag!
Ikväll eller imorgon kommer lite mobil bilder från vår minisemester
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas du hittade skorna :)

Ser fram emot lite bilder!

2008-08-10 @ 21:43:27
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0