Göteborg 9 Augusti

Jag har inte med någon egen dator och den här lånedatorn i receptionen var upptagen varje gång jag tittade igår kväll, sista gången satt här tre barn så då gav jag upp...

Igår var vi på Nya Älvsborgs fästning - fint ställa att åka till ett par timmar gå runt och fika. Sen blev det en sväng på stan igen :) Jag har letat efter ett par nougatbruna pumps från Vagabond som bara vissa butiker har rea på, resten har dom bland höstnytt. Efter mycket letande och på sista försöket hittade jag dom på Åhléns för 314 kr - Billigt eftersom ord pris är 699. Jag köpte också en nya doufoundation på Make Up Store - Den jag hade tappade jag i klinkersgolvet hemma i badrummet för några veckor sen - Den blev små smulor. Vi hittade en jätte bra och billig restaurang första kvällen vi var här och dit gick vi igen. Jag har tagit ett kort på hur fläskfilén ser ut, det kommer senare. Mycket mat för pengarna i alla fall :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0