Några dagar

Jag har inte varit vid en dator långa stunder de senaste dagarna, lat semester är så skönt!
I fredags åkte vi till ett par kompisars landställe, vi solade och badade sen åt vi grillad oxfilé och färskpotatis i ugn. Igår hann vi bara komma innanför dörren så var jag igång att göra mig iordning inför en 30 års fest, den fjärde i år jag tror, det var nog den sista. Hur fint som helts hade de dukat i ett stort partytält i trädgården. Varmrökt lax som var precis nyrökt och färskpotatis bjöds det på, ohh så gott det var. Vädret var så kasst att jag inte kunde ha skinnkjolen från Lindex på mig som jag tänkt, det blev chinos och tröja istället. Idag ska vi inte göra mycket, ingen av oss kan köra bil utan det blir nog film
 

Kommentarer
Postat av: Smilla

Alltid kul med fest! Extra kul om det är god mat och fint dukat. Synd på vädret så du inte kunde ha din kjol.

MVH smillasplats.blogg.se



2008-08-03 @ 11:19:37
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0