Annandagens kväll

Det blev ingen God Morgon hälsning här inte, vi vaknade kl 10.30! Jag brukar inte kunna sova längre än till kanske kl 9 men idag så. Min kompis Marie som numera bor i Helsingborg var här och sov över efter vår väldigt yra kväll ute på Bomull. Vi åt lite frukost och sen tog vi en prommenad ner till stan och mellandagsreorna, hittade inget faktiskt. Eller ja det kan bero på att vi gick i en dimma och todde vi snart skulle rasa ihop :)

Gårdagen då? Ja vi var på förfest hos Kirsi, ni vet tjejen med strumpbyxorna (hon bytte den här gången också, i taxin). Sen vidare till Bomull för en väldigt god middag, lax och potatisgratäng blev det för mig. Till efterrätt serverades det något i choklad med hallon som såg ut som en bajskorv i blod. Jag har bilder både på Kirsi och bajskorven, ni får se en annan dag jag är för trött för att fixa bilder nu. Jag fick ha begär efter mojitos och drack nog lite många... En liten snus hittade jag också och blev ännu mer yr. Stället var fullt med folk och glas på golvet, kallt var det men så kul vi hade :) Hemgången blev lite skum, Marie ville vara kvar ett tag till och Christian också. Jag gick vid 01, hann precis komma hem då Marie ringde och sa att hon var på väg. Hon hann precis komma hem när Christian ringde och sa att han också var på väg hem. Haha de gick, jag tog en taxi :) Hade de bara gått hem samtidigt som mig hade de inte behövt frysa om rumpan i krylan :)

Nu ska vi se På Spåret och sen kommer jag nog somna för jag sover riktigt illa när jag har druckigt för mycket och är super trött nu

Ha en toppen kväll!
 

Kommentarer
Postat av: ulrika

Jag sover också illa när det blivit lite för mycket =)

2008-12-26 @ 21:42:38
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Kirsi

va faen nu dök strumpbyxe bilden upp igen du..hihi...jag bjuder på d ;) Glöm inte nästa partaj min inflyttningsfest =) kram

2009-01-03 @ 19:16:51
Postat av: Camilla

Kirsi: Självklart! Bra att du påminde mig, jag har ju inte visat upp den nya bilden när du byter i taxin :)

2009-01-03 @ 19:25:46
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0