God Morgon!

Humör: Mätt. Jag tror all den här maten jag har ätit fortfarande finns i min magen för jag är visst inte hungrig längre
Gjort: Inte mycket
Planer: Slappa på förmiddagen. Handla lite, ett par vänner med barn kommer på eftermiddagen och vi har varken kaffe, mjölk, must eller fika bröd hemma. Men det blir enkelt Hemköp ligger precis rakt över gatan. Sen ska vi väl äta nån lunch, men usch jag vill nog inte tänka på mat
Ser på: Dustin, vi har köpt en sak som kommer i nästa inlägg
Lyssnar på: Surret från datorn
Läser: Bloggar
Dricker: Juice
Äter: En macka med rödbetsallad och köttbullar
Sämsta: Nej då!
Barn: Nej inga egna, det kommer ett par på besök idag. De vill hälsa på Skrållan
Väder: Superhäligt, blå himmel och sol
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0