Godmorgon Lördag

Humör: Utvilad, glad, pigg
Gjort: Sovit 10 timmar i natt :) Ätit frukost & godis
Planer: Städa lite här hemma. Sen kommer Erika med sonen Max och Kirre hit, tänkte jag kanske ska fixa en varm smörgåstårta
Ser på: Ett fönster fullt med blomjord. Skrållan river ut jorden från blommorna, varför vet jag inte - Fnatt bara
Lyssnar på: Försöker lokalisera var Skrållan är nu, hon är så busig och allt åker i golvet
Läser: Jag läste NT när jag åt frukost
Dricker: Sista ur ett mjölkpaket
Äter: En macka
Bästa: Lördag morgon är så mysigt
Sämsta: Jag är själv hemma den här helgen, C är iväg på annat
Barn: Nej
Väder: Kallt - Det finns lite snö på marken i Norrköping nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0