Måndag morgon

Humör: Toppen! Det är ju måndag ;)
Gjort: Ätit frukost
Planer: Fixa mig och sen iväg till jobbet. Idag blir det nog bara en halvdag, gud så skönt årets sista arbetsdag. Sen ska här slappas till den 7:e. Efter jobbet förresten ska jag ner på stan och fightas med alla människor, uhh gillar inte sånt men någon eller några klappar är kvar att köpa
Ser på: Englas blogg
Lyssnar på: Rix i bakgrunden, fast det är sämst mottagning och jag vet inte varför
Läser: NT
Dricker: Lite ananas jouice
Äter: Yougurt med Keso - Jag håller mig mätt så länge det är jätte bra frukost
Bästa: Det har jag redan skrivit - Årets sista arbetsdag
Sämsta: Nä nä inget sånt idag
Barn: Nej
Väder: Svart
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0