Måndag

Vi tittade på Erik & Mackan igår, jag gillar inte alls programmet men det fanns inte så mycket annat att titta på. Ser ni Erik & Mackan?

Humör: Helt ok!
Gjort: Jobbat halva dagen nu
Planer: Jobba andra halvan av dagen :) Sen ska C hämta mig och vi ska på stan en sväng, förhoppningsvis hitta lite julklappar att köpa
Ser på: Skärmen just nu
Lyssnar på: Prat i bakgrunden
Läser: Idag blev det NT när jag åt frukost, sen har allt jag läst varit jobbrelaterat
Dricker: Varm choklad precis. Jag blir så sötsugen efter maten och idag fanns det inga clementiner på jobbet att äta...
Äter: Wok med kött och saffran & tomat cream fraich
Bästa: Nedräkningen till fredag har börjat :)
Sämsta: Nä inget sånt idag
Barn: Nej
Väder: Blaskigt nu
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh, saffran i mat som är så himla gott!! Mums.

2008-12-17 @ 15:01:20
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0