Not Hot At All


Bilder lånader från Acne

Vet ni - Jag skrev senast igår att Acne alltid lyckas med sina kläder - Men nej, det har kommit 4 nya kjolar och jag hatar allihopa! Kärring längd på dem ju

Nu är jag ännu gladare att jag fick tag på den fina kjolen från höst kollektionen eftersom det inte verkar komma någon liknande till våren. Jag kommer traska runt i mina gamla kjolar om det är såhär våren ska se ut. Ok, hade den sista varit något kortare skulle jag nog ha den men inte kjolar som slutar vid knät - It is not for me!
 
Vad tycker ni - Hoppa eller Shoppa?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej fy

2008-12-06 @ 13:58:49
Postat av: Mia

Hm, jag får nog säga att jag gillar längden. Men vet inte varför...

2008-12-07 @ 10:39:15
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0