Söndag morgon

Humör: Mycket bättre idag! Lite rastlös faktiskt
Gjort: Sov bra inatt, fast en del konstiga feberdrömmar hade jag, men sov mycket djupare än igår natt. Ätit frukost, skulle ha druckit glögg te men jag har ingen sån där sak för lös te (ska köpas idag)
Planer: Handla lite mat att fylla på kylen med. Jag ska köpa de första julklapparna till mina syskonbarn Herman och Felicia
Ser på: Skrållan som far mellan golv och tak, Wilma ligger på sängen och obeserverar
Lyssnar på: Inget idag
Läser: Expressens fredagsbilaga
Dricker: Vanligt te
Äter: En smörgås
Bästa: Jag kanske håller på att bli frisk (håller tummarna)
Sämsta: Kan det inte gå snabbare att bli frisk? Jag måste jobba imorn, det ska börja en ny tjej på vår avdelning och jag ska ta hand om henne imorgon
Barn: Nej
Väder: Mulet, ser ut som det är rått ute

Vad ska ni göra idag, har ni börjat köpa julklappar?
 

Kommentarer
Postat av: Malin på Livingroom

en julklapp än så länge. =)

2008-12-07 @ 10:48:02
URL: http://livingroom.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Jag har också en lugn helg och kurerar mig inför kommande jobbvecka. Julklapparna är faktiskt färdiga hos mig, jätteskönt! =)

Kram och fortsätt att krya på dig!

2008-12-07 @ 11:13:10
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0