Nu är jag

Ungefär såhär trött. Ungfär det här ska jag göra, krypa ner i de skönaste lakanen från Borås Cotton. Jag fick sota lite för att jag varit sjuk 2 dagar. Det blev en lång dag, jag var uppe med tuppen och jobbade nästan 10 timmar. Vi inhandlade
30 års presenten, det blev .... kan jag ju inte skriva här.... och sen gick jag en promenad med C. Nu ska jag se Jeopardy!

Det är inte så ofta de myser tillsammans, oftast så ligger de på varsin kant eller busar. Men ibland är de bara så söta mot varandra

image436
Wilma & Lillsvans

Kommentarer
Postat av: Akinnah

Åh jag har hittat världens finaste katt på blocket men jag ska inte skaffa katt. Jag tror det blir för mycket jobb och att jag blir för låst. Och så är jag för lite tid hemma. Katten behöver ju sällskap... Men avis på era kissekatter.. :)

2008-02-22 @ 12:29:31
URL: http://akinnah.blogg.se
Postat av: Lisa

Dom e så söta :D synd att inte Lillsvans e framme när man kommer o hälsar på :P

2008-02-22 @ 16:53:51
URL: http://frokenoktober.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0