Lepigen® X-Strong

Någon som har provat?


F1 Fatburning Booster

Effektiv och snabb fettförbränning


Lämplig för dig som snabbt och utan biverkningar önskar gå ned i vikt. Ökar ämnesomsättningen, dämpar hungern och ger extra energi. Innehåller fem växtextrakt som var för sig har en hög verkningsgrad, i synergi förstärker de varandras respektive effekt.

Lepigen X-Strong består av:

Hallon keton Finns naturligt i hallon och ger bäret dess speciella lukt, kemiskt sett är det väldigt likt de aktiva ämnena i capsicum (se nedan). Hallon keton hjälper till att öka termogenesen och fettnedbrytningen.

Grönt te Innehåller katekiner, fenolsyror och flavinoider. Dessa ger en lätt ökning av adrenalinaktiviteten, ökar förbränningen genom termogenesen (värmeutveckling) och kan även påverka reservfettansamlingen. Grönt te är dessutom en mycket kraftfull antioxidant, vilket är bra när man försöker gå ner i vikt. Detta speciella extrakt innehåller dessutom naturligt koffein, som har en uppiggande och energigivande verkan, bidrar även till att kraftigt öka och förlänga den fettförbrännande effekten av grönt te.
Piperine-extrakt Extraktet utvinns ur svartpeppar och har i kliniska tester visat sig vara kraftfullt fettförbrännande. Piperine ökar även kroppens förmåga att ta upp övriga växtextrakt.

Capsicum annuum-extrakt (kajennpeppar-extrakt) Ökar kroppstemperaturen och blodtillströmningen till kapillärerna vilket leder till ökad energiförbrukning. Capsicum verkar även hungersdämpande.

Panax Ginseng Ger ork, energi och mental skärpa. Ginseng förstärker dessutom effekterna av koffein.

Rekommenderad dosering: 1 kapsel, 3 gånger dagligen, 30-40 minuter före måltid. Intas med ca 3 dl vatten.

Förpackning: 90 kapslar

Denna produkt säljes som kosttillskott. Kosttillskott ska inte användas som ett alternativ till en varierad kost.
 


Kommentarer
Postat av: Nina

varför inte bara röra på sig, äta rätt och träna.



Ogillar människor som ska ta tabletter hit och tabletter hit. Drick en liter vatten 15 min innan en måltid ska du se att de dämpar hungern med.

2008-07-06 @ 09:35:38
Postat av: Solli

nope! ej provat! träning e nog bäst :o)



ha en underbar söndag!

2008-07-06 @ 09:57:08
URL: http://metrobloggen.se/solli
Postat av: Stephanie

Tack för tipset, ska köpe och testa!

2008-07-06 @ 18:42:54
URL: http://stephaniessecret.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nina: Helt rätt! Jag undrade bara om någon testat, om de fungerar. Lite nyfiken

Solli: Tack, ja det stämmer nog. Men alltid bra om något mer kan hjälpa till

Sephanie: Varsågod :)

2008-07-07 @ 06:59:38
URL: http://shopalot.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag har inte testat just denna men en liknande och blev inte alls imponerad. ALA hette fettförbrännaren jag testade som finns hos gymgrossisten, men som sagt det verkar inte fungera på mig.

2008-07-07 @ 10:14:48
URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
Postat av: glitzy

nja, inte testat men det funkar inte. tyvärr är efedrin det enda som verkligen fungerar

2008-07-07 @ 15:22:45
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Glitzy: Jag vill inte äta det :(

2008-07-07 @ 19:34:20
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: $

Vad åt du när du tog dom här tabletterna? eller har du tagit dom?

2008-09-08 @ 16:29:22
URL: http://cityspeeds.blogg.se/
Postat av: victoria

Hej! såg ditt inlägg nu om tabletterna när jag sökte på google, tänkte höra med dig testade du dom?

jag har precis köpt en burk men vet inte om jag ska pröva eller inte? är lite nyfiken (:



Hör gärna av dig!

Mvh Victoria

2008-11-30 @ 22:44:47
URL: http://vpetersson.blogg.se/
Postat av: victoria

Hej! såg ditt inlägg nu om tabletterna när jag sökte på google, tänkte höra med dig testade du dom?

jag har precis köpt en burk men vet inte om jag ska pröva eller inte? är lite nyfiken (:



Hör gärna av dig!

Mvh Victoria

2008-11-30 @ 22:46:15
URL: http://vpetersson.blogg.se/
Postat av: Malin L

Jag har provat dem för några år sedan. De funkade jag blev inte hungrig över huvud taget, däremot fick jag sjukt mkt hjärtklappning hela tiden dygnet runt. Det kändes som hjärtat skulle ploppa ut, så jag blev lite orolig och slutade. Jag rekommenderar inte dem pga att det är en hälsorisk att använda preparat som belastar ditt hjärta så mycket.

2009-01-05 @ 09:35:33
Postat av: TouchMan65

Har tagit dessa sedan kvällen 30 dec -08. Tar dem 3ggr/dag 30-40 min innan måltid. Detta gör jag i samband med mindre mat, intag av Gerimax Ginseng (vitaminer och mineraler samt grönt te) och motion regelbundet. Personligen känner jag någon konstig mättnadskänsla, blivit mycket piggare samt orkar märkbart mer. Målet att gå ner 1 Kg/vecka har än sålänge absolut infriats. Dags dato har jag gått ner 6 Kg sedan jag började, vilket får anses som godkänt. Betonas ska, att jag mer vill se långsiktligt på detta och mitt första delmål är snart nått. Har några delmål kvar innan slutmålet är nått - delmålet att gå ner 5kg i taget för att sedan hamna från 117 kg till 100 kg. Med i beräkningen finns att jag spelat fotboll i över 33 år och rättar mig efter denna intensiva träning successivt. varvar raska promenader med jogg, löpintervaller samt styrketräning med förbränning som fokus. Så än verkar Lepigen X-strong från Better Life Sweden hålla vad den lovar.



Ett gott råd: Kolla privatannonserna efter rätt Lepigen. På detta viset sparar ni in ungefär HALVA summan mot vad det kostar! ;)

2009-01-21 @ 19:30:43
Postat av: Emma

Har inte provat tabletterna, men företaget är sjukt oseriöst. Gjorde en beställning för ungefär ett halvår sedan och sen dess har allting varit ett helvete. Fel varor, felaktiga fakturor, fakturor för varor som inte har kommit, omöjliga att nå över telefon, svarar undvikande eller inte alls på mail, går ej att returnera varor mm.

Jag skulle hellre börja köpa droger och hamna hos polisen än att ha med det där företaget att göra igen!

2009-04-20 @ 12:20:37
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: TouchMan65

Tog Lepigen X-strong under jan-mars. För mig HAR den bevisat effekt med en viktminskning på ca 20 kilo, tillsammans med andra faktorer!!

Köpte dessa PRIVAT, så några problem har det inte funnits. Nu går jag på "bonustid" och har börjat med Lepigen X-strong under september. Viktminskningen denna gången blir på längre sikt, så några mål finns inte, då allt jag ev går ner denna gång, kommer att ses som ren bonus.



Kolla/följ min vikthistoria på:

http://hem.bredband.net/b913595/vikt2009.html

2009-09-22 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0