Boring!


                                            Bild lånad från Filippa K

Norrköping är en riktigt trist stad ibland. Jag stör mig lite på modetrenderna här!

Byxdressen som jag äntligen hittat efter mycket letande kommer från Filippa K. Den har allt jag vill ha - kort skjort ärm - lagom långa ben och finns i svart och beige. Lite lik den jag tyckte var så fin på Sofi

Great! Tänkte jag det finns två affärer i Norrköping som säljer Filippa K - King och MQ - så jag gick till stan igår. På MQ hittade jag inga Filippa K kläder den här gången och på King så sa tjejen som hjälpte mig "Nej den tog vi inte in - trodde den skulle varit för svår såld". Urtrista Norrköpingsbor som bara vill ha H&M, Vero Moda, Lindex, KappAhl, Vila. Vi har flera stycken av varje! Men något som inte ser ut som allt annat det säljer inte....

Så nu ber jag om hjälp! Någon vänlig Stockholm själ eller någon annan som har sett den där ni bor - kan du hjälpa mig att köpa den?

Kommentarer
Postat av: jennie

annars kan du alltid maila Filippa och fråga!

[email protected] hon kör med personal shopping :)

2008-06-28 @ 12:28:56
Postat av: Camilla

Jennie: Tack för tipset! Jag ska genast skicka ett mail

2008-06-28 @ 13:00:37
URL: http://shopalot.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0