Hallen del 3

Fortsättning på projekt hallen - dax att bli klara med golvet 

De sista plattorna som saknades fixade min bror som jobbar i en grossit bygghandel - Tusen tack för hjälpen Andreas! De fanns helt enkelt inte att få tag på nånstans så de fick specialbeställas

Idag gör golvläggaren klart golvet. De sista plattorna skulle skäras till (någon hade visst bestämt att den sorten skulle vara 33 cm istället för 30 cm som våra var) och det skulle såklart fogas också. Nu torkar det och ska bara tvättas av och poleras upp så är golvet klart. Ja en sak till - de nya plattorna som ska vara under skostället måste oljas också eftersom de inte är lika blanka som de andra

Sen kommer vi till nästa moment - den urfula gula tapen ska bort. Det ska bli något ljust i grå/beige istället - jag vill ha något bred randigt. Vilken tycker du?

 - Borosan 07/08 8258

 - Etage 2139

 - Decorama 4912
 

Kommentarer
Postat av: glitzy

du sätter musen öven den färgen du vill ha och drar den till "kitet" till höger

går det inte?

2008-06-22 @ 13:14:48
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Hur fungerar acnes rea? jag blev nyss medlem men ser ingen rea på hemsidan. Måste man ha fått ett sådant mail som du fick? mvh karin

2008-06-22 @ 18:43:37
Postat av: Camilla

Karin: Jag vet inte riktigt... Det är ganska många som frågat sen jag gjorde inlägget. Verkar som det bara gäller "gamla" medlemmar. När jag loggar in så får en del av kläderna röda priser

2008-06-22 @ 18:59:15
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0