Stockholm

Nu är vi hemma himla trevlig helg i Stockholm. Igår åkte vi först in till stan, kan verka dumt när det är Stockholm maraton. Men nej då, väldigt lite trafik inne i stan och sen när vi skulle ut ur stan så var första vägen vi valde avspärrad men sen så. Kvällen och dagen spenderades hos våra kompisar som bor nära vattnet ca 5 mil från innerstan. Härligt med grillat kött igår och grillade hamburgare idag. Där i mellan sov jag som en prinsessa, så skönt när det är tyst och vi gick en promenad idag

Här är några saker jag provad/köpte jag igår,
Titta på de två första bilderna från H&M på Drottninggatan. Jag fick ett gigantiskt provrum, ingen hytt här inte det fanns plats för fem pers till där inne :)

 - Den populära blommiga har kommit i en till modell. Fin men inte riktigt jag kände jag när kom på
 - En enkel nästan knälång tricot klänning med axelvaddar - haha känns lite mysko. Den kostar bara 198 kr och fick följa med mig
 - Den här byxdressen från Topshop var jag så nära att köpa i Gallerian (bilden är därifrån). Men jag hängde tillbaka den och gick vidare. Sen ångrade jag mig och provade den igen på Souk gallerian - där satt den inte alls bra fast det var samma storlek... Så det blev ingen "one piece" till mig
 

Kommentarer
Postat av: ulrika

Det var ju synd på byxdressen, den var himla fin..

2008-06-02 @ 12:38:39
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ulrika: Ja den är jätte fin. Kanske beställer den från webbshopen

2008-06-02 @ 20:05:02
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0