Förskylning

Jag hade ju gett mig 17 på att klara att jobba alla dagar den här veckan. Men igår gick det inte längre, efter halva dagen fick jag masa mig hem. Näsan den rinner och huvudet det bankar (om jag inte äter Panodil var 5:e timme). Jag vaknar t.o.m på nätterna av huvudvärk, ett paket Panodil är nu slut. En liten förskylning som jag tänkte först håller nog bara i sig ett par dagar. Imorgon har jag varit sjuk i en vecka det borde väl snart gå över! Nu har jag legat däckad i sängen sen igår middag och är måttligt road. Jag kan inte läsa för huvudvärken och på tv är det bara dåliga program som inte ens går att sova till. Tror alla tv kanaler har fått för sig att det ska vara högre volym när det är reklam...

En bild från hotellet vi bodde på i Hurghada får mig att längta efter värme och sol :) Undrar var vi åker i år? Tips någon

image454

Kommentarer
Postat av: Sranje

sv: Okej :). Ska kolla efter dem nu till helgen..
Hm.. Grekland hade jag velat åka till. Fast det är nog mest för maten ;P.
Krya på dig!

2008-03-14 @ 20:05:23
URL: http://sraanje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0