God Kväll Lördag

Humör: Bra humör!
Gjort: Massor. Först var vi på julmarknad i Knäppingsborg, två kuddar till soffan inhandlades och vi hittade handdukar från Lexington vi ska önska oss i julklapp. Sen var vi hos mina föräldrar och tog med oss Skrållan. Min syster och hennes son var där och han ville träffa henne. Sen var vi på ÖB en sväng efter det vidare till Citygross för att veckohandla. Herman var helt plötsligt borta och vi letade en bra stund sen hittade syrran honom i en såndär leksakshelikopter man kan betala 10kr för att åka i...
Planer: Steka lite kött, se på tv, äta lite godis. Jag ska börja köra spinning förresten fast det är inte en plan för idag. Vi får friskvårdspengar på jobbet och nu börjar det bli dax att hämta ut för i år om jag ska ha några pengar.
Ser på: Skärmen till datorn inte så mycket mer
Lyssnar på: Datorn surrar
Läser: Snart Expressen och Fredags bilagan
Dricker: Jag vill ha Loka Smultron
Äter: Vi fick pepparbiff och pomme hos M&P
Bästa: Det är första advent imorgon och vi ska äta julbord på Baccus
Sämsta: Nä inte idag, inget faktiskt
Barn: Nej men en trött Skrållan som Herman har busat massor med så ikväll kanske hon lämnar Wilma ifred
Väder: Det var mulet idag och för varmt för att vara sista helgen i November
Dagens tanke: Kan alla telefonförsäljare sluta ringa till oss vi är Nix anslutna!!
En nyhet: 1:a advent imorgon

Har du fått upp ljusstakar och stjärnor i fönstren än? Vi gör det imorgon vill inte fuska :)
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Var inte samma utmaning, den jag hade var om 8 olika saker...Så jag utmanar dig igen :-)

2008-11-29 @ 17:59:00
URL: http://miasvardag.wordpress.com
Postat av: Anette

Så mkt ni gjort idag ;)

Hoppas kvällen är skön och att ni får en härlig 1a advent, skulle också vilja äta julbord!

Kram, Anette

2008-11-29 @ 20:58:29
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0