God Morgon Lördag!

Humör: Så trött! Skrållan är väl medveten om att vi mån-fre går upp 05,30 och därför borde göra det på helgen också. Hon kan inte ta med sig råttorna ut från sovrummet utan vill bara leka i sängen och när vi gör minsta livstecken så biter hon oss i näsan, fingrar eller tår så vi verkligen vaknar!
Gjort: Ätit godis, fy på mig innan frukost. Jag var så trött igår så jag åt inte så mycket utan det blev i sängen nu på morgonen istället
Planer: Nu ska jag vänta på att Skrållan blir trött och slutar busa och då ska jag lyssna på tal bok och troligen somna en stund
Ser på: Wilma som har nallat av Skrållans feta mat så hon är väldigt rund nu
Lyssnar på: Inget det är tyst
Läser: NT idag också
Dricker: Vatten och Loka smultron
Äter: Ja det blev ju godis först men snart så lite frukost
Bästa: Jag trodde gårdagens möte skulle handla om att det går så illa för projekten på mitt jobb så de skulle börja avskeda människor. Men mötet handlade bara om prioriteringar och vad som ska hända ingen ska sluta för pengar finns!
Sämsta: Min trötthet
Barn: Nä bara en superbusig Skrållan
Väder: Vintern har nog kommit fast utan snö än så länge
Dagens tanke: Nu mår jag illa, ska inte äta sött innan frukost det är aldrig bra
En nyhet: Jag ska träffa Erika och Max idag - Det är riktigt länge sen och ska bli jätte kul. Mitt jobb tar för tillfället upp väldigt mycket av min tid. Men efter den 19 december är det slut på det för då är allt klart som vi jobbar hårt med nu

Hur ser er lördag ut?
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0