Godmorgon Lördag

Humör: Helt ok!
Gjort: Sov till 8,45 - kors i taket Skrållan väckte oss inte vid 7
Planer: Jobba en stund. Någon annan kom med något till mig som jag borde ha fått för länge sen och förväntade sig att jag ska vara klar på måndag. Det är inte ok att göra på det sättet - Men jag pratade lite med min chef och sa att jag ska visa att inköp visst kan leverera även om vi måste jobba över :)
Ser på: Wilma, Skrållan busar med henne

Lyssnar på: Se nedan
Läser: NT - lördagar är bäst då är bilagan Hela helgen med tidningen
Dricker: Som alltid på helgen så blir det 2 koppar kaffe
Äter: Smörgås och ägg
Bästa: Att jag igår fick lite mer klarhet i vad som har hänt
Sämsta: Vi behöver städa här hemma - En sak ang. det - Skulle du kunna betala för att få ditt hem storstädat 1 ggr/mån? Jag säger bara självklart! Vi har pratat om det flera gånger men det har inte blivit av än. Ska nog ta tag i det där snart, vi måste få våra fönster putsade och då ska jag nog fråga om städning också
Barn: Nix! En liten Skrållan finns det
Väder: Det ska bli sol med lite moln och 11 grader varmt idag - Toppen
Dagens tanke: Varför finns det inte en standard på hur stort hålet i hushållspappers rullar ska vara? Vi har köpt någon sort som har för litet hål så vi får snurra hela hållaren... Nästa gång blir det Ica eller Lambi
En nyhet: Jag har inte storslaget att berätta

Hur ser er lördag ut?




Snickeriet finns i Norrköping - Helskönt ställe :) Jag var där för ett par år sen och beställde en gungelefant när min systerson skulle fylla 1 år. Den är jätte fin - Bor du i närheten av Norrköping är Snickeriet väl värt ett besök för att se vad de tillverkar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0