Hej Söndag

Humör: Ont i magen :(
Gjort: En dag till när jag gjort mycket! Först såsade vi runt lite här hemma. Sen fixade vi oss iordning och var på Baccus och åt julbord - Oj vad det var gott! Därav mitt magonda förresten... Vi har sen städat och plockat fram ljusstakar och stjärnor så nu är det julmysigt här hemma
Planer: Nu ska jag bara mysa runt här hemma
Ser på: Skärmen, jag letar efter en kopia på Pappelina mattan, men det går sådär. Nu har jag hittat en stor nougat beig som jag vill ha under köksbordet. bara 2 500 kr för en platsmatta, jiho
Lyssnar på: Skrållan snarkar bakom mig
Läser: Jag hittade Angels & Demons här hemma ska läsa den
Dricker: Massa vatten, julmat är salt
Äter: Julbord
Bästa: Allt som hunnits med den här helgen och att jag fått sova både idag och igår. Skrållan gillar annars att väcka oss 5,30 och leka med råttor i sängen då
Sämsta: Nr 1 Jag känner mig lite sådär, förskylning på G? Nr 2 Måndag imorgon
Barn: Nope
Väder: Duggregn idag
Dagens tanke: Vad vill alla ha i julklapp
En nyhet: Jag får min första julklapp på onsdag

Vad har ni gjort idag?
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Felicia vill ha nått rosa :P

2008-12-02 @ 09:21:07
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0