Lördags shopping

Nu är jag kommit hem efter ett par timmar på stan. Erika och jag tog en lång fika och självklart var lille Max med oss. Vi hade massor att prata om när man inte setts på länge, tiden bara sprang iväg men vi ska snart träffas igen


En snyggare variant på vardags tröja hittade jag H&M Divided - billig också 149 kr


Stressade jag som alltid använder nagellack kan inte leva utan Malva Mavadry. Ett lager över det vanliga lacket och allt är torrt på ca 2 min


Min absoluta favorit boots från Din Sko gick sönder i veckan, det var ett stort hål i klacken. Idag har de varit hos skomakaren och fått en mjuk gummi sula istället. Jag har saknat dem de dagar jag inte har kunna ha dem nu ska de användas flitigt igen
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygga :)

2008-11-22 @ 19:06:53
URL: http://akm.blogg.se/
Postat av: Camilla

Maria: Tack!

2008-11-22 @ 19:51:04
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0