Morn morn

Jag var på möte i Västerås hela dagen igår och la mig i sängen framför tv'n när jag kom hem lite efter halv åtta - Därför skrev jag inget alls igår kväll


Humör:
Känns ok
Gjort: Ätit frukost
Planer: Jag ska snart till jobbet, behöver börja tidigt eftersom jag har semester imorn och har lite att ta tag i
Ser på: Skrållan som har lagt sig för högt upp, måste nog plocka ner henne

Lyssnar på: Rix FM
Läser: NT idag kom den som vanligt
Dricker: Ananas juice

Äter: Vanlij yougurt med naturell keso - Igen :)
Bästa: Alla är friska
Sämsta: Den här veckan blev det bara 3 dagar vanligt jobb...
Barn: Nej
Väder: Svart ute än så länge men det kunde visst bli ganska varmt idag
Dagens tanke: På måndag ska jag börja om på jobbet :)
En nyhet: Homosexuella får gifta sig från och med maj!
 


Kommentarer
Postat av: La Coccinelle

kikar in och säger hej!

2008-11-06 @ 17:47:37
URL: http://lacoccinelle.blogg.se/
Postat av: Camilla

La Coccinelle: Hej!

2008-11-06 @ 19:52:40
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0