Dagen Idag Måndag

Klockan är redan 18 - dagen har sprungit iväg! Har du hunnit vad du tänkt idag?


Humör:
Lite trött - Fortsatt ganska mycket jobb
Gjort: Nu är det ju kväll så jag har hunnit massor :) Vi var ute och åt lunch idag det blev Fiskmagasinet och en väldigt god soppa. Min syster och hennes son har varit hemma hos oss en stund.
Planer: Jag är hungrig! Ska snart äta vanilj yougurt med naturell keso i - Mums
Ser på: Såg på Wima nyss men hon gick ut från rummet
Lyssnar på: Regnet
Läser: Jag har läst dokument för olika processer på jobbet idag
Dricker: För många koppar kaffe

Äter: Bara ett mål mat kvar idag
Bästa: Jag känner att jag kanske hann vad jag tänkt på jobbet idag
Sämsta: Skrållan hade både kissat och bajsat i sängen när jag kom hem
Barn: Herman var här förut - Han ville lyfta Skrållan men vågade inte riktigt :)
Väder: Det är mörk och regnar
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0