Dagens Söndag

Jag fortsätter skriva dagens - Har sett att det är fler och fler som gör detta, kul tycker jag!

Humör: Lite trött men det är skönt när det är söndag. Lite sur är jag allt också - Vi har något fel på vår dator ibland och precis när jag gjorde klart det här inlägget så kopplade den ner sig från nätet och inget fanns sparat...
Gjort: Inte mycket - Ätit frukost
Planer: Inga alls men det är så skönt ibland - Inga måsten eller ska, bara göra det man känner för att göra just nu
Ser på: Datorn
Lyssnar på: Surret från datorn
Läser: Del C i lördagens NT - Där hittade jag en helsida om Ulrika
Dricker: 2 koppar kaffe med mjölk har slunkit ner i magen

Äter: Frukost för en stund sen - 1 smörgås med rödbetssallad & skinka och 2 hårdkokta ägg (obligatoriskt med ägg på helgen)
Bästa: Att vi inte har några planer för idag
Sämsta: Att jag kanske får ett telefonsamtal idag som jag inte vill få (komplicerad historia)
Barn: Inga såna här idag
Väder: Solen skiner och himlen är blå! Jag vaknade innan kl 8 pga ljuset - Just nu sover jag i gästrummet (ni vet Wilma vill vara med mig) och här finns inga persienner

Fler som också vill berätta om era dagar?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0