God Morgon Lördag

Nu är helgen här - Vad ska ni hitta på? Eller tycker ni att man måste hitta på något bara för att det är helg?

Humör: Trött - Jag har drömt konstiga saker inatt så jag har sovit illa. Bla drömde jag att vi var i en zooaffär och skulle köpa tugg godis till Skrållan men det var hundgodis och på väg fram till kassan började Christian tugga på den och jag kräktes... Nån som kan tyda drömmar?
Gjort: Ätit frukost - Satt på diskmaskinen, läst bloggar Den Den Den Den Den Den Den säkert nån mer också :)
Planer: Vet inte riktigt - Slappa nu på förmiddagen iaf
Ser på: Skrållan i mitt knä

Lyssnar på: Fan Fan Fan. Thåstöm är en sån där som jag bara måste lyssna på i perioder
Läser: Nu har jag läst klart alla verksamhetsledningssystemsdokument för den här veckan - Phu! Blir nog mer nästa vecka när vi ska läsa varandras... Idag har jag läst NT och gårdagens Expressen
Dricker: Kaffe och äppeljuice (Nja inte så gott)

Äter: Macka med skagenröra
Bästa: Att min familj finns
Sämsta: Jag börjar känna mig förskyld
Barn:
Väder: Himlen var blå förut men nu är det jämn grått
Dagens tanke: Varför skriver vi i Sverige veckodagar och månader med små bokstäver? I engelskan skriver man med VERSAL först och det tycker jag ser bättre ut - Jag tänker bryta mot svenska reglerna:)
En nyhet: Jag hörde på radion igår att 50% av kvinnorna i Sverige bär på en gen som gör att tuttarna blir mindre om man dricker kaffe. Hjälp jag som redan har små tuttar och gillar kaffe - Hur ska det här gå?! Plast tuttar i 30-års present kanske? Tänk vad Landstinget skulle spara pengar på de bröstförminskningar de bekostar - Titta först efter genen och om den finns skriv ut ett recept på gratis kaffe på ICA! Hihi
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker också det är bättre med versaler först :-D

2008-10-18 @ 10:39:50
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anonym: Ja!

2008-10-18 @ 10:57:09
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0