Katt & trubbel



Vår lilla Skrålla har haft lite problem med lådan - Hon gillar den nog inte rikigt alla gånger. Saken är den att Skrållan kommer från ett stall och där fanns ingen låda utan halm och sågspån i hela boxen. Vi har fått lära henne att gå på lådan istället för att kissa & bajsa där hon känner för det. Men vi anväder sen flera år tillbaka en speciell kisel sand som ser ut som kristaller (Till er som har katter kan jag verkligen rekommendare den här - "En påse En katt En månad" stämmer verkligen). Hon tyckte nog att kristallerna var lite hårda och kantiga att gå på så det har varit kiss & bajs i våra sängar några gånger. Nu har vi istället lagt sågspån ovanpå kristallerna i hennes låda - Nöjd verkar hon för hon har gjort vad hon ska 4 ggr i lådan sen igår :) Sen ser hon ut som ett sågspån hela hon när hon har krafsat i lådan och det är sågspån överallt men det gör inget - Bara det funkar så är jag glad!


 

Kommentarer
Postat av: Diana

Härlig blogg du har! Hoppas du får en bra söndag! Välkommen till min blogg där jag skriver om mitt liv som ung, nygift juridikstudent! Här kommer jag att skriva om mitt liv, mode, många resor, mina älsklingar, inredning, vardagslyx och mycket mer! Har jobbat extra som make up artist på filminspelningar samt manikyrist, så jag kommer med många tips!

2008-10-12 @ 11:20:22
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Diana: Tack, hoppas du också får en fortsatt bra söndag. Jag kikar in

2008-10-12 @ 14:36:12
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: jennie

Åh gud hon är för söt!! Har själv 2 killar och kärleken till dom är större än jag nånsin kunde ana :)

Vad heter kisel sanden? Vart finns den att köpa?

2008-10-12 @ 17:57:57
Postat av: glitzy

jag älskar den där kristallsanden, men våsa kissar gillar inte alltid att bajsa i den tyvärr. men hellre bajs bredvid än sand i hela lägenheten :)

2008-10-13 @ 09:36:50
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jennie: Den heter Fresh & easy

Glitzy: Jag håller med dig!

2008-10-13 @ 18:06:34
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0