Lista

Andra listan idag som jag lånar från Alexandra :) Fler som följer efter?

1. Vad heter du? Camilla Elisabet Kristina
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Tja Camilla
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Elin eller Emma ville mamma, pappa fick bestämma och då blev det Camilla
4. Vilket stjärntecken är du? Oxe. Jag är verkligen en oxe också - Envis som tusan (min chef liknade mig vid en fransk bulldog, en sån där som inte släpper taget)
5. Vilken årgång är du? -79
6. Vart bor du? Mitt i Norrköping
7. Bott utomlands? Nope. Jag är hemma kär
8. Flyttat antal gånger? 5 - Alla gatuadresser jag bott på har börjat på S
9. Vart skulle du vilja bo? I Norrköping :)
10. Vilken skolklass? Nja det var ett tag sen... För 3 år sen gick jag Kvalificerat Inköp årskurs 2 på Logistikprogrammet i Norrköping
11. Vad vill du bli när du blir äldre?
Ännu bättre inköpare

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
180 cm
2. Hur mycket väger du? Uch då, mellan 70 och 75 :( Min trivselvikt är 65-67 kg
3. Hårfärg och frisyr? Brun, page med lugg. Ett par extra extensions i för att mitt hår är så tunt
4. Ögonfärg? Blå
5. Mest nöjd med? Min längd - Jag skulle inte ens vilja var en centimeter kortare
6. Minst nöjd med? Just nu min vikt...
7. Skostorlek? 39-40
8. Glasögon? Ja - Fast oftast linser
9. Har du några piercingar/tatueringar? Jag har haft 3 piercingar (tungan, naveln och broskflärpen i ena örat) men ingen är kvar. Jag har två tatueringar (en på magen och en på ena smalbenet en bit ovanför vristen)

FAVORITER
1. Filmer? Jag somnar också alltid...
2. Låtar? Lyssna på Juanes, "La camisa negra" och du blir garanterat glad
3. Årstider? En fin höst
4. Mat/dryck? Sushi helt klart! Äter helst det 1 ggr/vecka
5. Djur? 1 kisse här hemma, Wilma - En kisse i himlen, Lillsvans - En kissebebis i ett stall, Fancy (hon ska kanske heta så) hon kommer hem till oss om en vecka
6. Färg? Grått / Svart / Vitt
7. Parfym? Clean - Warm Cotton eller Dolce & Gabbana - Light Blue
8. Tv-program? CSI - Ja egentligen alla kriminalserier
9. Ämne i skolan? Går inte i skolan - Men förra veckan gick jag en utbildning som hette "Ångturbiner över 100MW"
10. Sysselsättning? Jobbar minst 40 tim/vecka. Bloggar så ofta det går

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka från Josefsson. En fejk skinnjacka köpt på Tradera
2. Vad använder du just nu för skor? Boots från Din Sko, Min systerson 4 år kallade dom för "Såna där moderna skor" Minimarket-kängorna, ballerina skor
3. Favoritfärg på kläder? Svart. Men nu vill jag köpa något som är plommonfärgat
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par perfekta jeans. Kanske ett par LUV från Acne till
6. Favoritaffärer? Acnes webbshop, H&M, Lindex för tillfället
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ja olika men mellan 2 000 och 5 000kr
8. Favoritmärke? Acne
9. Vad har du för byxstorlek? Tumstl 30-31, damstl 40-42, beror lite på
10. Vad har du för tröjstorlek? 40

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Einar. Tyvärr lever han inte längre
2. Var har du i din:
 a) Jackficka just nu? Aldrig något - Hatar att ha saker i fickor
 b) Jobbväska just nu? Någon sådan har jag inte
 c) Handväska eller liknande just nu? Allt mellan himmel och jord. Men jag bytte   väska för ett par dagar sen så den är städad nu :)
3. Vad är du beroende av? Choklad
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts cerat använder du? Försvarets eller Nivea
6. Vad tror du på? Framtiden
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Svenska kyrkan, men det var länge sen jag var där
8. Vad köpte du senast? En kjol från Dagmar för en stund sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0