Va bra

Jag läste hos Kristin att hon har börjat med "Fan vad jag är bra". Vi tänker alldeles för lite på allt bra vi gör så jag ska göra som henne. Minst en gång om dagen ska jag hitta något som jag kan tänka till på att jag faktiskt är BRA!

Nu till dagens. Jag tänkte att jag skulle göra er lite glada - Då är jag väl bra? Alla har vi dagar på jobbet då man fundrar lite på "Vad gör jag här egentligen...." Som min mamma alltid sagt om det mesta "Det finns alltid de som har det sämre än du"
 

När du har en sån där ta-det-här-jobbet-och-stoppa-upp-det-dag, prova följande:

 

På väg hem från jobbet, stanna vid ett apotek och gå in till hyllan där de har termometrar. Du skall köpa en termometer för analt bruk, av märket *Q-tip. Se till att det verkligen är detta märke på termometern.

När du kommer hem låser du dörren, dra sedan för gardinerna och dra ur telefonjacket så att du inte blir störd under din terapisession. Byt till mycket bekväma kläder, t ex en joggingdress, och lägg dig på sängen. Öppna förpackningen och plocka ur termometern. Lägg den försiktigt på sängbordet så att den inte skadas eller går sönder. Ta ut manualen ur förpackningen och läs den. Du kommer att kunna läsa följande finstilta text: "Alla termometrar tillverkade av *Q-tip är PERSONLIGT testade." Blunda och säg följande fras, högt, fem gånger:

"Jag är SÅ glad att jag inte jobbar med kvalitetskontroll på *Q-tip."


Tänk possitivt!
 


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hehe ja lite tufft å kunna beställa pizza så över internet :)

2008-09-19 @ 18:36:02
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Camilla

Dress Like a Princess: Ja :)

2008-09-19 @ 19:10:51
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0