New hair

Ja jag har fått nytt hår och inte extensions den här gången utan riktigt nytt hår som är mitt!

För snart 2 månader sen började jag äta SOLBRUN från Naturpost. Vitalas. De innehåller betakaroten och viktiga näringsämnen, däribland Selen. Jag började äta dem för att bli lite brunare och för att slippa bränna mig i solen. Vet inte riktigt om jag har blivit något brunare, har dock märkt att solarie sol tar lite mer än vanligt. Men det som har hänt är att jag har fått massor med nytt hår, det håret är nu ca 2,5 cm långt och står rakt upp. Det finns över hela huvudet men syns förstås mest i benan. Jag har hört att Selen ska vara bra för håret men jag visste inte att man kunde få helt nytt hår som inte funnits där förut!



Snyggt va ;) Men det kommer bli toppen när det växer ut och mitt hår då blir tjockare
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var kul att vara med också. :)

2009-04-18 @ 18:16:43
Postat av: Sara

Oj, från mig var det. :)

2009-04-18 @ 18:17:07
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sara: Jag gillade artikeln

2009-04-18 @ 19:25:17
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0