Tillbaka

Jag är tillbaka i Norrköping efter ett par riktigt hårda arbetsdagar i Oskarshamn. Det har varit saker som dykt upp hela tiden under de två dagarna jag var där. Kontakta leverantörer, följa upp en transport, skicka ut förfrågningar, försöka följa upp förfrågningar... Jag sov som en gris på båten natten mån till tis, jag som alltid vaknar flera gånger per natt vakanade bara en gång när någon smällde i en dörr

I Oskarshamns tidningen stod nog ett av de bästa 1:a April skämten (läs här), undrar om det var några som försökte besöka båten. Företaget där jag jobbar har hyrt den för att det ska finnas nånstans för alla att bo som jobbar med installationen på kärnkraftverket. Det är annars inte så lätt att hitta boende för nästan 1 000 personer

Nu ska jag göra mig klar och gå till huvudkontoret istället för kärnkraftverket

Hoppas ni får en bra dag
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Läste om din klack, shit det har jag aldrig varit med om. Dålig kvalitet.

2009-04-08 @ 08:11:34
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ulrika: Nä jag har aldrig varit med om så dålig kvalitet innan heller

2009-04-08 @ 18:43:43
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0