Update

Jag har inte försvunnit eller något liknande. Var bara så trött igår när jag kom hem så jag gick och la mig direkt

Igår var jag hos företagshälsovården efter lunch, det var någon annan än den som jag pratade med i telefonen. Hon lät så himla orolig medans han igår bara tittade lite och sen skrev en lapp med något receptfritt. Skönt som bara den att det inte är något farligt och att det ska gå över snart. Det gör fortfarande lite ont men är ändå helt ok mot hur det var i helgen

Efter jobbet igår så var det snabba ryck ner på stan för vi skulle vaccinera oss, det blev någon annan spruta än sist, den här tog de i armen. Jag är öm nu, ungefär som efter en stelkrampspruta. På något konstigt sätt så blödde jag massor, det bara rann nerför armen. Två plåster fick de sätta på för att få stopp på det. I natt sov jag med armen över täcket, vaknade av att någon högg mig i armen, det var Skrållan som hade siktat in sig på plåstren :)

När det besöket var klart (hur kan man besöka två läkare på samma dag?) så gick vi och köpte presenter till Felicia min brorsdotter som fyllde 3 år igår. När presenterna var inhandlade så åkte vi hem till min bror med familj och firade Felicia


 

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ha ha... det är väl typiskt kattungar det där, att de siktar in sig direkt på något nytt och vill busa med det.

Nu är det inte långt kvar tills ni åker! =)

Och vilken sötnos till brorsdotter!

Kram och ha en skön fredag!

2009-04-17 @ 07:22:42
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

C a m i l l a: Ja! Ja hon är en riktig sötis

2009-04-17 @ 19:30:07
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0