Aj aj aj

Min rygg har visst pajat helt i natt :( Jag brukar ha ont på vänster sida långt ner, det har blivit en smärta jag är van vid och inte tänker så mycket på. Men nu gör det ont på höger sida istället.... Vet faktiskt inte vad jag gjort? Eller en sak vet jag, jag måste ha ilägg i vänster sko för mitt högra ben är ca 1cm längre än det vänstra. Innan min rygg började krångla för ett par år sen gjorde det inget alls att det var så men sen dess måste jag ha ett ilägg i alla skor, igår gick jag ganska länge och i de skorna har jag inget sånt. Jaja lite ont är inte hela världen, det finns ju Panodil

Idag ska Biva i Norrköping besökas för att kolla på ännu en bil. Vi får väl se vad vi tycker om denna. Andra planer för dagen är att städa lite här hemma. Det där trista jag kan ha lite ångest över i ett par dagar som sen bara tar 45 min att göra. Konstigt det där :)

Nu får jag inte skriva mer, Christian säger att tangenterna låter så mycket och snabbt så jag nog skriver en hel roman här vid datorn, haha!

Vad gör ni idag?
 

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Hej stumpan! Hoppas du får en BRA dag trots allt...jag har lyckats bli genomförkyld..huvudet känns som en..tung vattenmelon..typ..aja..det finns ju som skrivet panodil;)!

Jag mailar dig senare idag:)!



Kramar

2009-08-04 @ 13:04:51
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Camilla

HannahSthlm: Tack! Stackars dig :( Kram

2009-08-04 @ 13:54:31
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0