Köpenhamn

Tyvärr är nog det enda jag inte fick med mig på semestern KAMERAN! Batteriet är nyladdat och den är nerpackad i sin lilla väska men ligger kvar på skrivbordet hemma i Norrköping... Förra året när vi var Göteborg fick jag med mig kameran men då var batteriet kvar i laddaren hemma, semester otur?

Vi har varit i Köpenhamn nästan hela dagen idag. Helt underbart väder, solen lyser från en blå himmel och det har fläktat lite. Jag stinker dock öl... Vi satt och fikade lite, eller jag åt chokladkaka och Christian drack öl. När det var ungefär hälften kvar råkade han putta till glaset så jag fick allt över mig. En ny topp hade jag köpt så vi startade en liten byx/kjol jakt så jag skulle kunna byta om. Men något sådant hittade jag inte, ölen torkade ju fort men jag kände mig som en liten halv alkoholist :/
Nu tar vi en liten paus på hotell rummet sen ska jag byta om lite så ska vi gå och äta något sen. Kan tänka mig att det blir O'learys eller kanske Harrys. Jag är lite sugen på en stor god hamburgare

Förresten jag hittade en bild på rummet och det finns inga interner här däremot internet :)

Deluxe, Malmö, Elite Hotel Savoy
       Bilder lånad från E l i t e
 

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nej, vad tråkigt att du glömde kameran!!!

Skönt att ni har det mysigt på resan i alla fall.

Kramar!

2009-08-09 @ 21:52:15
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

C a m i l l a: Ja! Tack, den var toppen

2009-08-10 @ 10:07:13
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0