Ögonbryn

Senare i eftermiddag ska jag möta upp Annica, vi ska hämta ut lite biobiljetter (till Beck) och sen blir det en fika. Mysigt att träffa vänner och prata om allt som hänt. Senare ikväll ska jag träffa andra vänner också, det vankas grillat hos kompisarna som bor i villa

Det jag tänkte passa på att titta efter på stan är en ny ögonbrynspenna, min börjar ta slut. Jag har mörkt bruna ögonbryn som jag numera färgar en gång i veckan, men en penna behövs det också. När inte ögonbrynen är fixade känner jag mig lite naken. För ett par dagar sen tipsade Cecilia Blankens om en grafitgrå penna från YSL som tydligen ska passa mörka bryn väldigt bra, nu ska här letas tills jag hittar den och kan prova
 

Kommentarer
Postat av: JETS

Den där ögonbrynspennan har jag. Så jäkla bra! Färgen är perfekt om man har mörka bryn. Jag trodde jag hade så mörka bryn att jag inte behövde fylla i dem, men vilken skillnad det blir! Köp! :)

2009-08-11 @ 16:36:55
URL: http://jets.blogg.se/
Postat av: Camilla

JETS: Tack för tipset!

2009-08-12 @ 08:37:30
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0