Tillbaka i Norrköping

Vi är hemma igen, borta bra men hemma bäst säger de ju. Men så svårt jag hade att sova hemma den här gången, vi har haft ett hotellrum med fönster in mot gården, svalt på morgonen också eftersom det var kvällsol mot rummet. Här hemma har vi Kungsgatan utanför fönstret, iof 6 våningar ner men det hörs ändå och solen gassar hela morgonen på fönstret. Men jag har nog snart vant mig igen ska ni se

Men semestern är inte slut för ännu :) En hel vecka till ska vi njuta av ledigheten. När jag vaknade var det moln på hela himlen, de som lovat sol idag!! Men nu så har det spruckigt upp, bara lite dis på himlen. Årets första dopp ska jag fixa idag! Ja jag har faktiskt inte badat än i år, skäms på mig. Vi åkte och badade igår, men jag kom liksom inte i då... Senare i eftermiddag ska vi på en husvisning

Nu ska jag packa väskan innan solen försvinner igen!

Hoppas ni också får en toppendag
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, spännande med husvisning! Hoppas det är något bra objekt :)

2009-08-10 @ 14:01:55
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anette: Ja det ska bli jätte spännande :)

2009-08-10 @ 14:28:20
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0