Äntligen fredag

Jag hade en helt dator fri dag igår, eller nästan, kanske 30 min totalt. På jobbet hade vi möte hela dagen lång och på kvällen hade vi julknytis. Alla tog med varsin rätt (samordnat vad) och vi åt, drack och pratade hela kvällen lång. Vi pratade visst om allt möjligt, kanske inte sånt som man brukar prata med sin arbetskompisar och chefer om, hmm. Ja ja kul att lära känna varandra bättre :)

Så många av er som skrivit ang mitt inlägg om Scorett skorna, tack för ert stöd. Igår ringde butiksansvarig från Scoretts butik i Norrköping city igen. Skorna är nu hos skomakaren, sulan ska limmas dit. Sulan är av läder, den har rullat ihop sig och är hård och formad som en korv. Jag berättade för henne att det var inget fel på limmet under sulan från början utan att det är sulan som är illa placerad. Men hon fortsätter hävda att det här är inget bra sätt att göra skor men däremot väldigt vanlligt och helt normalt slitage. Jag ska få tillbaka skorna på måndag, de ska användas som vanligt och lossnar den igen så är jag direkt där och försöker reklamera igen

Nu är det fredag och bara den här dagen kvar innan det är helg!
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Ha en skön fredag!

2009-12-04 @ 09:24:26
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: delinda

ha en fin dag, vad tråkigt med skorna!

2009-12-04 @ 10:16:31
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Camilla

Anette: Tack

Delinda: Tack, ja

2009-12-04 @ 17:47:06
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0