Ditten och Datten

Måste bara berätta om den här hösten absolut bästa klädköp i min garderob! De hände nästan samtidigt och är mina nya favoriter att kombinera


Den beiga tröjan från Glitzy och byxtights från Acne - Helbild på matchningen här
Tröjan är helmysig och byxtighten sitter som ett smäck!

Det är skorna från Scorett ni ser på bilden - De har varit hos skomakaren och just nu har de klarat 2 dagar utan att något speciellt hänt med dem. Jag kommer återkomma till dem längre fram om ett par veckor. Lossnar sulan igen så är jag direkt tillbaka hos Scorett

För er som inte gillade att jag dissade Scorett så tänker jag såhär "Butikschefen i en av deras butiker måste väl ändå vara ett ansikte utåt och säger hon att det är normalt slitage att ett par skor för 1099 kr går sönder när de är mindre än en månad gamla och det är deras eget märke på skorna så tycker jag att hon uttalar sig för Scorett", inte för sig själv som person eller just bara den butiken


Nu ska jag väldigt snart laga lunch låda tills imorgon - Det blir stuvad spenat och köttbullar. Såhär lagar jag mat ikväll - Lägger de små bitarna av stuvad spenat i en burk, lägger köttbullar i en liten plastpåse, tada klart! Imorgon på jobbet så micrar jag den stuvade spenaten och efter halva tiden lägger jag i köttbullarna i lådan, 5 min senare äter jag
Gott gott!
 


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Snyggt! Tröjan såg verkligen helmysig ut!

2009-12-10 @ 22:31:38
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: jch

Det låter gott.

2009-12-11 @ 05:37:47
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: Camilla

Emma says style, love & rock and roll: Det är den

Jch: Japp

2009-12-11 @ 06:32:04
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0