Hej!

Bloggläge: Idag är jag trött, sitter lite väl ihopsjunken
Humör: Tycker jag hör på bilarna utanför att det nog är väldigt blött på marken och då regnar det säkert, jag blir inte glad av regn det kommer vara mörkt hela dagen, suck
Aktuellt: Haha, försöka krångla på mig byxorna jag skrev om igår
På önskelistan: Att alla jag känner håller sig friska länge till
Projekt: Jag ska ta med mig mina skor från Scorett till butiken idag, jag är lite missnöjd med dem
Gillar: Att det snart är jul och jag ska vara ledig jätte länge
Gillar inte: Att det inte finns snö ute, det blir ju så mörkt
Dagens inspiration: Alla bloggar med fina foton, jag är ju helt världelös på att lägga upp bilder, måste försöka ändra på det. Inge kul för er att bara läsa en massa text
Träning: Det vet jag fortfarande inte något om, hehe

Ha en trevlig tisdag!
 

Kommentarer
Postat av: fashionaggan

godmorgon, det är samma trötthet här också, det är ju så mörkt så man tror det är natt närklockan ringer. Nu kan snön få komma det passar bra när man ska titta på julkalendern också!

2009-12-01 @ 09:22:57
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Camilla

Fashionhaggan: Ja det tycker jag också

2009-12-01 @ 17:32:30
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0