Juldagen, Annandagen och nu dagen efter

Det blev lite dåligt bloggande igår, inget alls faktiskt

På Juldagen hade vi lite fest här hemma, sen gick vi vidare till Bomull (eller ärligt så åkte vi taxi eftersom det regnade så). Vi åt en god middag och kvällen bara sprang iväg. Ni vet jag var ju lite orolig för att bli uttråkad när man ska vara ute i 8 timmar. Jag gick hem (åkte taxi) efter 7 timmar och 20 minuter och inte alls för jag hade tråkigt utan för att jag hade ont i ryggen och fötterna. Kvällen var supertrevlig och det var lagom mycket människor där

Annandagen då... Den spenderades först liggandes i soffan och se 4 avsnitt av någon gammal polisserie. Jag halv sov nog mest hela tiden... Jag mådde sisådär igår... På Juldagen slank det nämligen ner både, vin, cider, drinkar, bubbel och öl. Kanske inte i så stora mängder men jag mådde lite illa igår. Sen blev det en väldigt flottig pizza med gyros, mums!

Idag ska här mellandagsrean spanas in :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0