God morgon!

Bara en liten morgonhälsning från mig!

Kvällen igår hemma hos Kristin var jätte trevlig, tyvärr skulle de envisas med Singstar i flera timmar, jag gillar inte alls det... Haha. Men det går ju att prata med de som inte sjunger som tur är. Johan han ylade/nynnade mest, när Kristin sjöng hörde man vad det var :)

Idag ska jag försöka packa inför morgondagen, jag kan inte packa... 99% av gångerna blir det för mycket, men jag lyckas ändå glömma något viktigt. I onsdags hade jag med mig en väldigt liten weekend väska, min chef undrade om det var en barnväska. När jag hade den lilla väskan packade jag nästan inget alls istället, det enda jag glömde var en klämma att hålla borta håret med när jag plattar det. Men tills imorgon vill jag ha en lite större väska så jag kan packa något. Fy vad jag yrar känner jag :)

Vad gör ni idag?
 

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det ska bli skitkul! och vad vi ska drinka och umgås innan på hotellet =)

När kommer du till stockholm?

2009-02-01 @ 10:53:14
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mitt är framme vid 12.45 =)

2009-02-01 @ 11:08:13
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0