Tunnare strumpbyxor


Bild lånad från Glitzy

Jag är lite små trött på alla tjocka strumpbyxor. Eller inte till vardags då använder jag gärna mina 60 denier från Sneaky Fox. Men till en kortare svart kjol när jag ska gå ut vill jag nog byta ut dem till ett par tunnare 20 denier och gärna lite glansiga

Mitt problem med tunna strumpisar är att jag upplever att de ofta är "flammiga", liksom inte samma färg på hela benen. Titta på de som Glitzy har på sig, inte alls så utan så som jag vill ha dem. Nu har hon tipsat om var de går att köpa, på Nelly - Tack!


Bild lånad från Nelly
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Har varit hooked på 20-denierna länge. Älskar dem, så smickrande för spirorna! Kallt, dock.

2009-02-12 @ 21:20:51
URL: http://familyaffair.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kajsa: Det är jätte fint!

2009-02-13 @ 06:38:55
URL: http://shopalot.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0