God Morgon!

Humör: Helt ok :) Ont i nacken bara, inte van att sova såhär många timmar per natt, tror det är däeför
Gjort: Inget, satt på datorn och tv'n bara
Planer: Börja läsa Svensk Maffia nu på morgonen. I eftermiddag ska jag träffa Erika för en lunch. Det ska bli kul det var ett tag sen vi sågs
Ser på: Nu när vi har en liten bärbar kan jag se på tv samtidigt som datorn, Nyheterna nu
Lyssnar på: Nyheterna det handlar om olja och biobränsle
Läser: Bloggar, snart NT
Dricker: Inte fått i mig något än, men snart sätter jag på kaffebryggaren
Äter: Snart fnågot till rukost
Bästa: Jag tror det blir en väldigt trevlig dag
Sämsta: Mitt socker beroende, känner att det är lite jobbigt att vara utan choklad i veckorna...
Barn: Nej
Väder: Blå himmel, så härligt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0